Sömnbrist

Shit, har inte sovit någonting alls inatt, riktigt segt.
Tanken var att jag skulle orka åka till ölcupen idag och sen vidare till Svenljunga men jag tror det bara blir Svenljunga idag då.
Yes, det är bonnigt där, men det finns trevliga människor där(dock väldigt få) och lite omväxling skadar aldrig, absolut inte för min del.
Nu ska jag lägga mig framför TV:n och försöka somna, sedan vakna upp efter en stund för att sätta mig och skriva på en ny låt innan jag lämnar hemmet!

En fråga;
NÅGON SOM HAR TIPS PÅ NÅGON SCHYST DESIGN MAN KAN HA PÅ BLOGGEN?

Ha det gött gott folk
P!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kommer bli lika stor som eminem en dag :D och du e as lik honom (ta det som en komplimang för han e as snygg) (a) puss

2010-06-19 @ 12:33:10
URL: http://roeddbulle.blogg.se/
Postat av: Robin

Hahah tack Erika :)

2010-06-22 @ 11:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0